tirsdag 15. november 2011

Tirsdags prosjekter

Vinteren er kommet, det har vært 3 grader idag, med deilig sol(",) Helt perfekt  vær!
Idag har jeg fått litt tid til å gjøre ferdig litt små prosjekter, som å henge opp drivved-planken i taket (endelig) Hengte den opp med gjennomsiktig tråd, limte på englevinger
 (disse er kjøpt i 4pk a  49kr på Kremmerhuset, løp & kjøp!) 2 glasslykter, 2 zinkhus (Walther & co)
Denne idéen fikk jeg av en venninne, veldig dekorativt(",) Jeg fant denne drivved planken i sommer, men den har ikke funnet sin plass enda, før nå... fornøyd(",)

Jeg har som sagt tidligere, mange hekle/strikkeprosjekt... Må bytte litt på dem, da jeg går litt fort lei, når det er noe som tar laaaaang tid! Jeg ville lage meg en "Beanie-lue" og kjøpte inn et supert garn fra drop (merino ull superwask) Men da jeg var ferdig, ble den en smule for liten... Minste prinsessen fikk prøve den, tihi(",) Så da prøver jeg igjen!! Denne gangen skal den passe meg!


Jeg har fått plantet noen svibler, de er så søte synes jeg.. Jeg har plantet noen i Tine K lysglassene mine.
Har no slappet av med en god kopp kaffe & bolle også (kanskje ikke det sunneste) 
Har også fått laget knekkebrød idag, Lav-karbo knekkebrød som faktisk er kjempe gode!! 
Så hvis det er noen som trenger oppskrift, så får dere gi meg en lyd!




Nei, nå er det tid for bading av prinsessene mine, ha en fin tirsdagskveld(",)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar