mandag 14. november 2011

En ønskeliste til Jul(",)

bVi begynner etterhvert å få mange spørsmål om hva vi ønsker oss til jul, både til oss selv og til våre jenter.
Ikke alltid lett å forklare hva man ønsker, litt lettere når man ser et bilde..
Her er ihvertfall litt jeg ønsker til jentene mine!
Det første her er til Maria, nattbordlampe til hennes nye rom (sopp) dukkevogn, heklet dukke, gå-vogn & sakkosekk med skjønn giraff, alt dette finnes på "mitt rom" på Nesttun

Her e noen ideer til Hannah, søt tursekk fra fjellraven, sakkosekk og hekledukke (tenkte å hekle litt klær selv til disse dukkene)- mitt rom Nesttun
Nå til vinteren vet jeg at Hannah ønsker seg skøyter, vi er så heldig å ha en fotballbane i gå avstand som de lager skøytebane på om vinteren! og til Maria ønsker jeg et slikt akebrett med rygg støtte på.

Barbie er blitt en hit hos Hannah, generelt dukker, ting som man kan ta av og på klær, gjerne kunne ordne på håret og lignende.. Denne ball-leken kunne sikkert vært gøy for Maria, hun digger ting som lager lyd!

Og denne tøffe gå-bilen !!

Til hele familien, årskort på Akvariet


Her er ihvertfall noen idéer, ellers er ullklær veldig greit å få til dem(",)
Her er det planlegging av årets julepynt og endel bestillingsprosjekter som må bli ferdig snart(",)
Ha en fin mandag alle sammen!






post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar