søndag 20. november 2011

Boligstyling!

Jeg fikk en telefon for ett par uker siden av en god arbeidskollega, hun skal  selge leiligheten sin og ønsket noen malerier på veggene.. Denne utfordringen tok jeg å tok med meg 3 stk bilder som jeg tenkte kunne passe, hun brukte alle bildene, kjempe gøyt!
Her er ihvertfall litt bilder fra leiligheten, trykk her  så kommer dere rett til finn annonsen!

Kjempe gøyt å se Mine bilder i andres hjem!
 Fargene på maleriene passer veldig fint til hennes farger. De 2 bildene som henger ved spiseplassen, er malt med visakort, en ny teknikk jeg har begynt å bruke. Det blir en veldig fin effekt og fargespill ved bruk av denne teknikken! (det største har jeg vist før i tidligere innlegg)


Bildet som henger i stuen her, har jeg brukt litt ulike teknikker, krakkeleringslakk, sandmaling, shimmer,  og paste! Mange jordfarger/pastell... Fornøyd ihvertfall.
Har fått en nye bestilling på et maleri, det skal gå i mer i gråtoner, det skal ha skrift og antydning av en romerklokke, en idé som blir spennende å få malt på lerrete..
 skal vise når jeg er ferdig..

Ha en fin søndagskveld!




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar