torsdag 15. desember 2011

Da kom julestemningen(",)


I går var vi så heldige å bli invitert av banken vår på konsert! Gratis konsert med Kurt Nilsen og 
mat + drikke, dette måtte vi få med oss(",)
Vi hadde faktisk prøvd å bestille billetter tidligere, men det var helt oppbestilt.
Så da ble vi kjempe glad da vi fikk mail og invitasjon fra SR-banken.


Vi var på Grand selskapslokaler først og Nathalie Nordnes var oppvarming! Jeg kjøpte meg en ny tunika til anledningen (Silke tunika fra Ti-Mo) Har gått å sett på denne leeeenge, og var en liten tur opp på "Hjerterom" på Kilden senter, og der hang min størrelse og siste igjen..
 jeg mener det var skjebnen!! (tihi.. flere som kjenner seg igjen?)

Dagene flyr nå i julemånedene, men har fått laget noen nye bilder.. Dette store, tror det er 120x100cm har jeg malt med visakort.. begynner virkelig å få sansen for denne teknikken. Jeg føler bildet ikke kommer helt frem på bildet, endel detaljer man ikke ser, men men..
Har malt lag, på lag, på lag, så dette bildet var litt tidkrevende, men gøyt.. 
Jeg maler alle bildene mine i loftsstuen, deilig å kunne koble helt av der oppe og kun forkusere på malingen, mitt i julestriden..


Disse to bildene er malt sammen, med teksten "life is a journey, not a guided tour"
De er ca 100cm i lengden tilsammen.. spørs hvor langt ifra de står ifra hverandre(",)



Og her er et lite bilde av prinsessene mine som jeg er så uendelig glad i(",) 
Ha en fin torsdagskveld...





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar