torsdag 27. oktober 2011

Koselig barsel treff og endelig blitt ferdig med geviretprosjektet mitt

Idag var det barseltreff hos meg, sååå koselig.. Vi er en fast jentegjeng med nydelige små prinsesser som treffes én gang i uken(",) Vi har det så gøyt sammen! Spiser god lunsj og kvakker om alt fra politikk til bleieskift(",)

Jeg er endelig blitt ferdig med å male gevirene, ble meget fornøyd. Jeg var ikke så høy i hatten da jeg skulle vaske dem/sterilisere dem:( Puttet dem opp i en panne og kokte dem, skrubbet vekk alt mulig gugg!!
 (vi trenger ikke gå i detaljer) Jeg var ikke så godt forberedt på det som måtte gjøres før malejobben, haha...
Men når de var tørket, fant jeg fram malekosten og de ble riktig så bra!!
Jeg var litt i tvil på hvor jeg skulle henge det opp, men tror jeg har funnet riktig plass for det nå(",)


Ha en riktig fin torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar