lørdag 29. oktober 2011

Dagen derpå og litt bilder fra entrén vår(",)

Igår var vi hos gode venner, spiste god mat og selvfølgelig noe godt i glasset.. Det er såå koselig med parkvelder! En liten feiring av verten som hadde bursdag! Gratulerer med dagen idag Eva!!!
Hele formiddagen min har gått i å daffe rundt i joggis og slappe av.
 Skal seinere ut på tur med venninner, konglejakt!! tihi...Her er i hvertfall entrén min... 
Den malt i muskatnøtt, veldig fornøyd med den fargen! Det er en lun farge, med mye grått i seg, med en anelse lilla.. Speilet er fra Riviera Maison, slagbenken fra Nordal, puten fra kremmerhuset, trebokstavene fra Farmors hus.. Hjertet har jeg laget selv nå på høsten(",)

Dette bildet står på en hylle i entrén, som jeg er så glad i. 
Det er av storeprinsessen som bare er 6mnd. 
Med søte englevinger på! Dette bildet er tatt av storesøsteren til en god venninne av meg,
 hun har bloggen Lykkebo, venter spent på de nye bildene hun har tatt av begge jentene mine(",) 
utrolig dyktig er hun!
         

Store prinsessen synes det er veldig stas å bli tatt bilder av(",) Smiiiiiillll....
Linselus...
Hun elsker å kle seg opp, her i klær fra Pomp delux. Mamsen er veldig glad i disse klærne, de er så fine! Gleder meg til nytt pomp delux party i februar, da kommer vårklærne, det går hardt utover lommeboken!
Jeg har allerede booket party, men hvis du vil arrangere et for dine venner (her i Bergen omegn) så vil jeg anbefale superflinke og snille Catrine. Sjekk facebook siden hennes:
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100002876135319

Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Flotte bilder :) Må si enda en gang, du er så kreativ! Elsker fargen på veggene...

    SvarSlett