mandag 24. oktober 2011

Insprasjon til å male et bilde

Noe jeg liker godt, så er det å male bilder! Kunne koble helt ut i min egen lille kreative boble, male med akryl på lerret, Jeg har malt endel den siste tiden, da jeg har så vidt begynt med bestillinger av bilder, utrolig spennende og gøyt! Faktisk litt skremmende også, da jeg vil prøve å satse litt på dette.. Janteloven vettu!!
Her er ihvertfall et bilde jeg malte for litt siden, i lyse farger/jordfarger, endel shimmer, krakkeleringslakk +


Jeg har hengt det opp på en bildelist (fra indiska) i stuen. Jeg synes ofte bilder gjør seg godt hvilende på en list, da man gjerne kan sitte andre pyntegjenstander ved siden av bildet. Her har jeg bare lagt ved et lite fotografi og en trebokstav (&). 
Nedenfor er et annet bilde, jeg har malt. Her også hvilende på en bildelist. 

Nei, nå må jeg komme meg ut i finværet, det er strålende sol(",)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar