søndag 23. oktober 2011

Da var jeg begynt igjen!

Da var jeg som sagt begynt å blogge igjen! Har lenge gått i tenkeboksen, skal, skal ikke...
Men idag bestemte jeg meg, vi prøver!
Jeg bruker mye av mine (koble av) pauser til å surfe gjennom utallige interiørblogger, elsker det! Det er så kjekt å finne inspirasjon og idéer til eget hjem og interiør. Meeeen, man skal ha tid til det også!


Vi flyttet inn i huset vårt feb 2010, fra en kald og gammel leilighet, til en ny 2-mannsbolig med god boltringsplass til både store og små! Vi er som sagt flyttet litt utpå "landet", men trives godt med det(",)      Vi måtte ikke gjøre så mye med boligen, mest maling av vegger og små plukk..

Vet ikke om stilen min er i noe kategori, men det er ganske lyst, hvitt/jordfarger, natur/industri-stil. Her i huset kommer det ikke noe fargesprakende retro gjenstander, bare sånn at det ikke var noen forhåpninger for det! tihi..

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har det veldig fint :) Må ta turen en dag...som jeg sa på julebordet ifjor :)) Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Heisann! For ein nydelig blogg du har då! Kjekt å oppdaga ein heilt ny blogg! Utrulig skjønne ting du har hekla. Helsing Stine

    SvarSlett